2024-07-18

Nu finns matchprogrammet med spelschema och övrig information att ladda ner på hemsidan. Observera att spelschemat kan komma att ändras ända fram tills cupen är igång. Håll därför utkik här på hemsidan.

De lag som har gästkort ska skriv ut och fyll i nedanstående gästkortslista. Denna ska lämnas till er husvärd vid incheckningen.

Matchprogram
Gästkortslista

2024-07-02

Efter vårt mailutskick till lagledare med tips på boende under cupen så har vi fått uppdaterade kontaktuppgifter från Dalslands folkhögsskola på grund av semester.

De aktuella kontaktuppgifterna hittar ni under övrigt boende.

2024-06-12

Passa på att förbeställa våra snygga cuptröjor så att de finns klara när ni kommer till cupen. Mer info om cuptröjor, se länk till höger.

2024-04-18

Vi har över 140 anmälda lag samt 35 lag på reservlistan och det är därför fullt i samtliga klasser och även på våra förläggningar. Det går fortfarande att anmäla sig för att stå på reservlistan förutom i P11 och P12 där reservlistan redan är lång.

Nu planerar vi för fullt för en härlig helg i augusti och återkommer med mer info längre fram!

2023-10-01

Nu är anmälan öppen för Färgelanda Cup 2024 som går av stapeln 9-11 augusti. Anmäl ditt lag redan idag för att få vara med på en av sommarens fotbollshöjdpunkter!
Laganmälan

Vi hälsar alla hjärtligt välkomna till Färgelanda Cup 9 - 11 augusti 2024!